Tuesday.

Jag promenerade till skolan idag genom Malmö tillsammans med Carro. På vägen köpte jag Aluma (de hemlösas tidning för er som inte vet), känner mig lite givmild nu efter lönehelg. Gav honom växeln också. Läste den sen på tåget.. Den var bra! Handlade om åldrande.. Well i skolan var det kul^^. Vår föreläsare hade samma tankar om USA som jag haft ett tag, vilket känns kul eftersom hon är så välutbildad! Och den tanken är att de kanske vill verka mer moderna än vad de egentligen är. Hela samhället är på ett sätt sjukt omodernt, men sen är de långt i sin tekniska utveckling och sin forskning. Aja, nog om det. Dont get me started on USA...

Har varit väldigt glad idag, kännt mig uppåt bara. Sådana dagar e härliga! Kan delvis bero på att jag känner att jag har fått tillbaka mitt hår :D Jag kände mig inte fin när jag hade klippt mig.. men nu känner jag hästsvansen vaja i vinden igen... ♣

Åkte till K-stad efter plugget och det började med att jag inte fick tag i Madu, för hon har ingen mobil för tillfället och hon hade inte hört att jag sa stationen, vilket jag misstänkte, eftersom hon inte verkade lyssna direkt när vi bestämde det.. Hehe men efter en kvart hittade vi varann vid resecentrum. Sedan gick vi till Dess och Rosa på café Fenix. Satt där ett bra tag, nice :) Kul att snacka med nya människor ibland :)

Testade nytt recept till middag, potatisbiffar med morötter, squash (varför heter det inte squash längre utan zucchini???) och chili. Till det sallad och tzatziki. Ja, jag älskar tzatziki som ni nog märkt. Sen Top model ikväll ju! Vilken tjej är er favorit? Jag diggar Elina.. Kanske för att jag känner mig lite rebellisk precis som hon. Hon är snygg. Annars vet jag inte. Inte så många med bra personlighet, kanske Joselyn... Eller Sheena. I dont know, men Elina. För en gångs skull har jag ingen som jag hejjar på, vilket jag alltid har. Har varit lite bleka tjejer denna omgång, inga som direkt stuckit ut.

Aja, det var allt för mig idag. På fredag får vi reda på våra betyg!!! Jag är nervös. Jag måste få A. Har A-mani. A A A A. Its a beautiful letter...

  Nighty nighty!!
 


Kommentarer
Postat av: jessie

hahaha jo det heter det nog, gramatik är inte min starkaste sida, ja jag ska springa i alla affärer och prova alla bekinis fula som snygga, hahaha

kram

2009-01-28 @ 11:12:51
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: jessie

håller helt klart med dig angående top model,

har ingen direkt favotrit och bryr mig inte så mycket om vem som åker ut, jag brukar alltid ha en favvis men inte denna gången tråkigt faktiskt, man jag kan ändån inte låta bli att kolla, love top model. :)

2009-01-28 @ 11:17:26
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Sara

gulligt att du blir glad över att håret växt. men jag tycker du e fin i vilket som :) Håller med dig också om USA, vissa delar är utvecklade och andra inte. Jag menar de "vanliga" människorna är ju inte så superteknologiska och moderna.

2009-01-28 @ 15:53:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0