Sweet dreams of..

theese...





De beiga byxorna är sjukt snygga.. riktigt tajta... blir fint i vår. och blusar... ge mig, ge mig...

Här sitter jag och drömmer om vårkläder när det snöar ute. Blir till att ta på sig varmt ett bra tag till.. och hålla i pengarna. Får inte, får inte shoppa....

Åh herregud. Såg nyss att Kenza (bloggerskan) ibland tjänar 149 TUSEN i månaden. Åh gud. Men jag tror ändå inte att jag hade velat ha det som hon.. för det hade varit jobbigt att känna sig TVUNGEN att blogga även när man inte hade lust.. och datorn hade tagit jättemycket tid. Dessutom hade alla lagt sig i vad jag gjorde i mitt liv, hur jag såg ut... som med alla kändisar. Men kanske om min blogg blivit lite känd, så jag hade tjänat typ 30 000 i månaden ;) DET hade dock inte varit fel. hade kanske varit najs att vara kändis? vad tror ni?


Sweet dreams girls!


Kommentarer
Postat av: bloggfreak

fyfan, det va fan riktigt mycket pengar som hon tjäna in, men undra vilken kille som kommer att vilja ha henne liksom =S tänkte mer att kul o va tsm med dig om typ hela sveriges befolkning vet mer om dig än vad jag hade vetat.

ne men sen så hade man fått så mycket cash så varför inte...berors iförsig på också huuuur mycket hon måste blogga om dagen, alltså visst...till en början är det kanske enklare (inte enkelt), för då är man fulllll av ideér och vill bara tala ut, men sen så trappas det ner oerhört ...aja jag är inte direkt en bloggare men ändå..jag hade nog inte kunnat skriva en enda blogg på 40dagar så som en bloggare gör på ja 1-2 min...hehe jaja men nu är det så att jag har en liten grej som många mega bloggare inte har...hehe vad hette de vad hette de...juste...ett liv ;) kyss

2009-01-27 @ 21:33:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0