Slagt

Hello!
Ni vill förstås veta aaaallt om kvällen igår! hehe. Vår förfest var skitkul, det var bara jag&Dilshad. Vi åt chips, snackade och drack drinkar. Jag blandade baccardi razz och absolut pear. Sedan dansade vi, skitkul hade vi! På slagt var det också roligt! Jag hade tänkt mig det lite finare, det var inget fint disco direkt. Men stort. Måste varit lite folk igår, bara två dansgolv öppna och jäkligt mycket plats hehe. Skitbra musik, vi dansade hur mycket som helst :D

Träffade en tysk kille och en Malta-isk (?) tjej hehe som började snacka med oss. Rätt nice. Jag hade ju hört att tjejerna där skulle vara sjukt slampiga och därför har jag aldrig velat gå dit.. Det var helt okej faktiskt. Visst, många tjejer hade mycket korta klänningar.. men gör inget när jag är där med min älskling ;) Om de däremot dansat i burar som jag hade hört (!!) då hade jag nog fått en aaaning dåligt självförtroende hehe. Var någa psyko-bitches som lekte sexiga eller nåt. Den ena hade polisdräkt och handbojjor, den andra hade nätstrumpor, en kort klänning och prinsesskrona. Den tredje typ likadan. Så dansade de och tafsade på varann haha. Vi bara skrattade när vi kollade på dem och alla kåta killar runt dem. *jeeekk*
De kysstes också sen. Det e ju fresh, att kyssa en annan tjej... Sorry, men det är en vääääldigt osmaklig tanke för mig! Spec. om det bara är på flipp, om det är äkta kärlek så kan jag tycka det är okej, de är ju kära. Men att kyssa sin vän, nä fyfan vad fjortisaktigt.

Jaja, nu ska jag sluta :p Min älskling började må dåligt i slutet av kvällen, jag hoppas verkligen det var spriten så jag inte blir smittad!!! Vill inte få vinterkräksjukan. Har alltid varit dödsorolig för den hehe. Bara när Dilshad hämtade hans kompis syrra när hon var sjuk så träffade jag inte honom på flera dagar :p Asså jag hatar att spy!!

Här är bilder från vår förfest! Tog inte med kameran till Slagt, för ville inte bli av med den..

 Skjortan på sig som jag gav honom i julklapp! Passar perfekt!
 Precis innan vi skulle gå, ni ser hur kul vi hade va :p

PUSSPUSS, nu ska jag plugga!! Håll tummarna för att jag inte fått vinter-pip-sjukan! Om jag inte hört av mig ikväll så har jag fått den.

Peace.

Kommentarer
Postat av: sara

hehe hoppas du inte blev sjuk :) men fyfan vad äckligt, man klär ju sig inte så. Möjligtvis på maskerad och då är kortkort också too much :) Jag vill också ha en pojkvän när jag läser om hur fint ni har de glad för din skull sofie :)

2009-01-05 @ 00:37:20
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: fullegubbe

haha vi hade så fucking kul den dagen hjärtat !! synd att jag mådde dåligt =( men men shit happens...deal with it !!!! hehe ne men jag trodde också jag va sjuk, hey har inte varit sjuk på ca 5år, what a fuck ska jag bli sjuk nu för, som tur e så blev jag inte det..Ha Ha Ha....dilshad 1 - 0 Gud ! mohaha =P



ne men jag ska nog inte dricka såå många Gin tonics igen, blev väl en 4-5st....och hehe..tror deffenitivt inte att det va en 4a eller en 6a, gumman du såg själv hur mycket jag hällde i =D



men att jag blev lite förkyld kan också bero på all den is jag hade i allt, i alla mina drinkar, även de vatten jag drack, sen att jag frös som en H**A när vi skulle hem!!



hehe ett svar till sara om hon nu läser detta...du kanske vill ha en pojkvän, men du kommer aldrig att hitta en sån som mig =P



hehe nee skämt o sidor, nu är jag klar inför dina morföräldrars 50års jubeleum =P hehe puss love, ses väldigt snart <3 <3 <3

2009-01-05 @ 15:48:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0