Precision.

Kolla, jag är en gudinna på att parkera ;)

 I parkeringshuset idag, jag bara körde så långt fram som jag trodde blev lagom. Här kommer en närbild:


Yeah, im grym, yes I am!
Toppen att träffa flicksen idag, satt och pratade hur länge som helst på Fenix. Vi kan vara väldigt filosofiska :p Sen fick Dess se min älskling. Men det var inte samma som innan, men en likadan (tror det var kompisen).

 Kan du inte bara rymma hem till mig?


Fan vad jag är sugen på att dansa seriöst! Till "pokerface", "ayer", "one&only" med hemlig (ska visa er sen hihi) och "Lady" med Crossfire. ja många fler. Men nästnästa helg ska vi ut ju och danssaaa.

Puss, nu ska jag hämta föräldrarna, nu var friden slut brorsan :p

Kommentarer
Postat av: katarina

asså fuck dig, tänk att jag visste att det var nån tönt som skulle försvara den Kenza, jag tycker vad jag tycker, du tycker vad du tycker, vad fan ger dig rätten att bestämma vad jag ska tycka

2009-01-17 @ 16:37:30
URL: http://thereisnobodylikeme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0