New look

Även om min blogg har en fin insida så tycker jag utsidan också räknas! Som ni ser har jag förändrat en hel del. Blir så inspirerad av alla fina bloggar jag ser. Å jag lärde mig massa nytt! Bland annat hur man ändrar linjen här bredvid -->, så den blev dubbel. Man kan även ha prickar.. Och jag ville ha ringar som list-typ i menyn till höger, men det gick inte så fick bli fyrkanter!

Hope you like the new look.

Puss&godnatt!
Om 5 timmar ska jag upp.. good luck chuck :p Förresten Top model var skitbra idag ju! alltid lika kul o kolla på. Jag tycker Elina är sjukt lik Julia Stiles, min favvoskådis! Tycker det är bra att udda människor får framträda, typ djurrättsaktivist, vegan, lesbisk, transvestit, överviktig. Okej övervikt är inte så udda, men i modellvärlden är det det! Har ingen favorit än så länge. Måste se deras personlighet, men de flesta är sjukt snygga!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0