Nervöös

Hellu!
Idag ska jag verkligen testa mig själv! Jag ska nämligen gå runt och lämna ut jobbansökningar. Ush, det är så jävla hemskt haha. Men men, jag får bara låtsas att jag inte alls är blyg utan har värsta självförtroendet och är världens gladaste tjej :p

Har fixat håret så det inte är så platt som en pannkaka som det brukar vara. Kanske fotar mig sen och laddar upp när jag kommer hem ikväll! Måste bestämma vad jag ska ha på mig. Blir nog nåt lila, för det är ju verkligen jag! hehe.

Och tack Jessie för kommentaren! När jag skriver inlägg om mina åsikter, så vill jag ha kommentarer, jag vill ha en blogg delvis för att höra andras åsikter och tankar, man lär sig så sjukt mycket. Så jag hoppas jag får fler kommentarer i fortsättningen.

Aja. Ush, jag e nervös. Har typ... 40 ansökningar kanske. eller nej fler. Kanske 60. Well, det är bara att bita ihop och klara det! Får sitta och tänka på hur perfekt jag är i bussen dit, så jag känner mig bra :p

Pöss!!

Kommentarer
Postat av: jessie

lycka till ;) det kommer att gå skitbra, visa bara att du e en störtskön tjej.

2009-01-15 @ 13:26:32
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: stina

Hesan! :)

tack öfr alla dina intressanta kommentarer!

Kul att höra från likasinnade personer. Och även är det kul att höra att jag inte är ensam om den här livsstilen där man tar lite ansvar ;)

Och det där äcklet du känner inför köphysterin är bara ett tecken på att du är normalt funtad i huvudet. Jat tycker så synd om alla barn som växer upp idag och bara får uppleva det materiella här i världen. Många idioter till föräldrar tar med ungarna till köpcentrumen när det ska göra något skoj på helgen. Kul liv.



SEn det där med päls.

Jag kände alltid förrut och egentligen lite så nu också faktist, att om man vill bära päls så ska det vara en väldigt gammal sådan.

Lösningen på djurplågeriet är att stoppa all pälstillverkning NU och sedan får alla som vill använda päls köpa och använda de som redan finns. För det ginns gott om begagnade och vackra pälsar. Jag trodde ju liksom inte att folk ens köpte nya pälsar.

Man har ju hört jämt att man har ärvt en päls av sin mormor eller farmor eller nått sånt men aldrig att man gick in i en affär och köper en ny.. trodde knappt man kunde köpa nya pälsar. Har ju bara sett päls i second hand affärer.

Jag är vell lite blåögd ibland helt enkelt.

Tror att människor är godhjärtade varelser innerst inne som bryr sig om andra men det är bara att inse att när allt kommer omkring så bryr man sig bara om sig själv.



Gick precis med i Djurens Vänner och det var super billigt. Kommer inte riktigt ihåg priset men under hundralappen iaf. Djurens vänner har förändrat jättemycket i Sverige.

Bland annat så att regeringen avskaffade och förbjöd rävfarmar.

Så med en liten slant så går det att förändra :)





Ha det så himla bra!

Mvh stina

2009-01-15 @ 17:14:01
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0