Money

Gör pengar dig lycklig? Jag blir lycklig av pengar :) Helgen var ju lönehelg. Fick extra mycket nu i januari så jag lade undan 600 kronor till min och Madus Londonresa. Jo, vi ska ju till London. Häftigt! Så nästa månad blir 600 till och sen är det bra kanske. Jag hade fått 250 kronor i ränta av banken till mitt e-konto - najs! Trodde inte man fick ränta på e-konto?

Jag har mycket pengar där... Har lyckats spara ihop 16000 trots att jag e student ;) Känner mig såå stolt. Men typ tre tusen går till busskort om jag flyttar i April. Får se hur det blir med den saken. Har inte bestämt mig. Vissa dagar vill jag flytta, för jag känner mig redo. Vissa dagar känner jag mig rädd för att flytta för att jag inte vill bli ensam.. Men känns ändå som att det hade varit bäst att flytta på ett sätt...  o bäst att stanna hemma på ett sätt. Ah, krångel. Får tänka vidare på det!


Jag vaknade med svullen hals imorse, så jag sket i skolan och nu ska jag ta en dusch! Sen softa..

Mitt svar är.. Jaaa pengar gör mig lycklig när jag har dem, men olycklig när jag inte har dem.

:p

Kommentarer
Postat av: jessie

ja buddy är en riktig cooling, haha kul att ha någon som bugar för en när man kommer hem. hahahaha



jag ska kolla in haydens tatuering,



p.s gillar du bra filmen så ska du se

om ödet får bestämma- serendipity

det är där jag har fått ordet ifrån,



ha det bäst

2009-01-26 @ 14:51:37
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: sara

Ja pengar gör i alla fall livet lättare :) hehe riktigt duktigt av dig o ha sparat så mycket :D Men jobbar du? Jag skulle ju cokså åkt till london, men nu när mina föräldrar skiljt sig blir det "bara" en vanlig solsemester efter sommaren. Jag som längtade :( men men bättre med en resa iaf :) När ska ni åka då? :) Puss

2009-01-26 @ 19:32:32
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: $$$ cashing $$$

haha hur fan kan du säga så =O jag vill nog också säga att pengar underlättar mycket i ens liv men man blir nog inte lycklig utav det, liksom jag har ett par slantar eller två, men inte är jag lycklig pågrund av det, hehe så allvarlig jag låter..=D aja men pengar e bra att ha, vill fan inte ha det som förr i tiden då man bytte grejjer för att få vad man ville ha...fyfan...Kyss mitt pengarfreak!

2009-01-27 @ 21:24:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0