Jag är synsk!

Jag satt här vid datorn och plötsligt kände jag för att ringa min Madusha.. Jag brukar typ aldrig ringa henne (har väl hänt typ 3 gånger, skickar alltid sms), men eftersom vi inte hörts av på några dagar så tänkte jag slå en signal, behövde någon att snacka lite med en stund. Jag ringer hem till henne och vi pratar på... Så börjar hon prata om något mail och jag sa
 "vilket mail?". 
Madusha: "det mailet jag skickade till dig, har du inte läst det?".
Jag "Nej".
Madusha: "Jag skrev att min mobil var sönder och att du kunde ringa mig hem. Jag trodde det var därför du ringde nu".
Jag "Jag har inte läst det.."
Madusha "Men varför ringer du då?"
Jag "Haha, jag bara kände för att ringa dig."

Deeeet var lite kul :p Hehe. Bra att hon nämnde det, så hon inte skulle tro att jag bara ringde för hon hade sagt det, jag ringde heelt av mig själv :p

Kul kul, dagens kul. Nu ska jag nog fortsätta med min trytande diciplin!!!!! Dumma dumma diciplin.


Kommentarer
Postat av: Anna

jo jag förstår precis vad du menar, man känner isg inte så jättehet när man är alldeles röd och svettig, men jag föredrar nog ändå gemensamma, vad ska man annars titta på i pauserna ;D

2009-01-09 @ 16:25:05
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: ja det är hon! jag evt hon ser smalare ut, men det tyckte jag att hon gjorde i avsnitten också så hon kan ju faktiskt gått ner. men hur som helst är hon grymt fin!

2009-01-09 @ 16:44:20
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Sara

vad fin din nya header bild är :) snygging! Haha förresten det med telefonen känner jag igen, men det bevisar riktig fin vänskap :) Tack för kommentaren om insändaren, tur att någon mer håller med mig haha :)

Ja om man tar hand om djuren så trivs de :) Men att ha en stor tiger är lite överdrivet, som USA oftats är :P

2009-01-09 @ 19:28:27
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0