Inte sjuk!

Jag är inte sjuk! Hehe.
Håller på med en överraskning till min älskling. Love surprises. Och Sara, du kommer finna den stora kärleken.. Jag tror på den i alla fall, att det finns någon själsfrände för alla, det gäller bara att hitta den.. Somliga stannar med första bästa, andra letar tills de hittar och vissa (som jag) bara hittar honom av en ren slump hehe. Men det kommer.. någon gång. Tror ni på den stora kärleken?

Aja, ikväll är det fest för min mormor&morfar, som varit gifta i 50 år :) DET är kärlek. Jag är nervös, hatar stora fester förstår ni. Jag känner mig alltid så obekväm i sådana situationer. Men men, vi får hoppas det blir kul. Ska snart börja fixa till mig, ska träffa kusinerna vid fyra. Ja, och sen är det back to school. Har två lektioner, sen får vi ut vår tenta. Imorgon ska jag plugga plugga så mycket jag kan för att bli klar med Dimos uppgift.

O hämta ut den förra tentan :D:D Undra om det blev A eller B... Jag tror B hehe. Om det blir A kommer jag känna mig odödlig. Haha.

Någon som vet när Gossip girl börjar igen? Pusspuss ;)

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Tur att du inte var sjuk gumman, hata kräksjukan! Hoppas du får kul på festen! Saknar dig, hoppas vi ses snart!

2009-01-05 @ 14:03:04
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: kärlek = baggis

haha vafan är det för en överaskning tjockis ? hehe jag hoppas jag får den idaaaag =D yeeeeey !!!



äch, som om 50år är mycket, jag ska vara med dig i 51 so u know ;) nej som jag skrev på din förra kommentar, jag är påväg nu snart och det ska bli underbart att kunna kyssa dig =P hehe gick inte så bra sist så, men vi syns snart...puss

2009-01-05 @ 15:59:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0