Ingen videoblogg =(

Vet ni? Nu har jag hunnit läsa cirka 20 sidor i min Rasism-bok och skrivit upp det, samt skrivit 1,5 sidor i min tenta UTAN ATT KLIPPET LADDATS UPP PÅ YOUTUBE!

For fuck sake, det har tagit två timmar! har någon av er ett tips? tar det så lång tid att ladda upp saker? Klippet kanske är på 3 minuter, det är inte stort. Fan, jag som ville videoblogga hehe.

Men men, nu får ni läsa istället, sorry guys! Jag tycker det är superkul att få fler kommentarer i bloggen nu! Tack Sara! Och sen har jag några nya läsare också, vilket är superkul.

Idag fikade jag med Madusha och vi var i djuraffären för att köpa inredningsgrejjer till Mulle (hennes undulat) hehe. Jag skulle inte gått dit, dumma Sofie! Självklart blev jag kär. Ville bara ta det där marsvinet och stoppa ner i väskan och ta upp här hemma och pussa på! Något sötare får man fan leta efter! Jag höll på att dö! Det var riktigt stort (jag säger det för jag vet inte kön..), större än Lillan hehe, det säger inte lite. Madu tyckte det liknade en liten hund *haha*. Det var en blandning mellan virvel och långhårigt, så det hade riktigt funky lugg som låg fram för ögonen och några virvlar här och var i pälsen. Rock-marsvin! Sen tittade det upp så gulligt! Det fanns även en mini-kopia av det, som också hade lugg, men ljusare päls.. Åhh vill ha!
Ska inte gå in i djuraffärer mer :p

Madu köpte en jättesnygg t-shirt som jag hade köpt om jag känt mig rikare. Men det finns superfina saker på Gina nu. Dumma mig som går in på den hemsidan också! Jag gillar att fresta mig själv verkar det som? I alla fall finns där en supersnygg blå klänning och kjolar i mjukt tyg.. Vill ha en lila eller marinblå. Måste prova de på torsdag! Finns ju ingen Gina i Kristianstad. Men det är kanske bra :p

Jaja, nu är klockan snart nio och jag ska gå ner och kolla på tv! Pejjs!

Kommentarer
Postat av: jessie

vi har 2 gina i helsingborg farligt farligt :)



2009-01-12 @ 22:00:17
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: ...........

aaah men vaffan !!! jag som ville se ett klipp på youtube !!!! förhelvete !!!

hehe ja då vet jag ett stäle vi inte ska till iallafall, tänkte bara på en grej...om man sticker till djurpark, inte så att du blir kär i de bjässarna ?! så typ ha en fet björn eller tiger hemma hos sig.....grrrrawr nice!

hmm ja du o dina små hemsidor..ncncnc

puss love

2009-01-13 @ 05:35:49
Postat av: Elle

HEhe, tack så mycket för du gillade inlägget ! Och jag tycker som du, det är bra det där med mjukplast. Det sitter ju till exempel även på kuvert! Man vill ju gärna att det ska bli så fint som möjligt här i sverige!:)

2009-01-13 @ 19:36:12
URL: http://absolutelle.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0