Heartless

Eftersom jag inte har så mycket att skriva idag, så ska jag ladda upp en nice låt här, Kanye West med Heartless. Videon fanns inte i bra kvalitet, så ni får bara lyssna och titta på bilden om ni vill det hehe. Sen ska jag tipsa om en sak till - en skitbra blogg, nämligen Saras! Jag följer den dagligen, hoppas ni gillar den, en liten present från mig ^^

Har varit en soft dag med min stjärna idag, dock så SPRANG tiden iväg!!Nu ska jag ner och kolla film och äta godis *muums*




PS. Läste i Kenzas blogg att hon skrev att hon tycker hon är snygg och har en "killer-body", självklart skulle viss kritik riktas mot henne. Kändisskapet har stigit henne åt huvudet. Jasså? Jag är inte känd och jag tycker ändå jag är SNYGG! Man ska tycka man är snygg, visst har jag mina dagar när jag bara klagar (mitt hååååår, men det har börjat växa ut nu :p) men i det stora hela så tycker jag att jag är jättesöt och jag skulle inte vilja se ut på annat sätt. Man är inte arrogant för att man tycker det, man SKA se bra saker hos sig själv. Kom igen nu brudar, ni har massa bra egenskaper. Bara för att protestera kommer här en lista på det jag gillar med mig själv!
1. Jag är smart
2. Jag har en perfekt mage
3. Jag har vackra ögon
4. Jag låter inte människor behandla mig illa eller utnyttja mig. Hellre ensam än i dåligt sällskap, tänker jag.
5. Jag är inte någon annan för andras skull. Take it or leave it.
6. Jag är kärleksfull
7. Jag är bra på att kyssas
8. Jag skriver skitbra
9. Jag är sjukt bra på att hålla tal fast jag är nervös som fan innan
10. Jag klär i både ljust och mörkt hår, vilket är en fördel tycker jag.

Såå bra e jag! Kom igen, skriv grejjer ni gillar med er själva! Kom igen nu! :)

Kommentarer
Postat av: jessie

vilken toppen ide, klart man får säga att man är snygg, you go girl <3 kram

2009-01-10 @ 20:55:04
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Ja gud vem kan glömma den liksom?:D



Snölandskap är mysigt som fan , men inte när det varar ända in i april :p

2009-01-10 @ 21:46:06
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: norea

håller verkligen med dej!

vad tycker du om mitt inlägg om rökning?

2009-01-10 @ 22:23:26
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: jessie

tack så mycket :)

nej klart man inte ska skryta men ibland får man tycka att man är snyggast i stan. ;)

2009-01-10 @ 23:28:33
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe på alla de punkter du e bra på känner jag igen mig, så ja du kanske har rätt i att vi är ganska lika trots allt :) och tack för att du tipsade om min blogg, det var snällt :)<3

2009-01-12 @ 18:26:57
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: spela snygg =P

amen vaffan, jag har inte sett denna bloggen =O haha fan jag har verkligen missat en grej!!! och du sa iiingenting!!! iförsig jag minns att jag såg han keyne west men jag visste fan inte att det va mer text undertill =D aja skit i de nu, men nu ska jag tillägga liiite granna här ja...



1. du är smart = riktigt sant så sant så sant, efter det jag sett om dig och allt du berättat hur det går i skolan, och hur du snackar med mig när jag och du diskuterar något och hur du förklarar saker och ting! du är otroligt smart !!



2.vill du prata om din mage?! aah hehe det rinner i truten på mig bara jag sitter och tänker på den!



3.första gången jag såg dina ögon så visste jag inte hur jag skulle kunna klara av att stå på benen rakt och stadigt, jag trodde inte MINA ÖGON att jag såg ett par ögon som gud special designat för just dig, mörkgrön, grön sen gult runt pupillen, vem fan har såna ögon? om isåfall så är det nog inte orginalet som vackra du har utan nån kopia som gjorts på möllan eller något =P



4.hehe well, när vi bråkar så är du inte ensam =P då är du ju med dåligt sällskap, men visst iförsig, känns som att du typ nonchalerar mig så ja, det blir som att man är ensam =D



5.njaa...du brukar inte vara mot mig så som du är mot dina tjejkompisar, inte att klaga eller något, du är väldigt possitiv mot oss båda, meen ja jag ska hålla tyst !!



6.hihihi jaaaaaaaa jaaaaaaaa det är fan klart att du är !!! det är det du är bäst på =) hihi yeeeeey !!! min kärleksfulle prinsessa !



7.MMMMMMUUAAAH!!!!!!!!! hehe japp det är du ....MMMMUUUUAAAH....hehe hell yeah !!!



8.jaAa...du skriver ju väldigt bra när du skriver blogg ju så de klart.



9.hmm, nu har iförsig inte jag fått mitt ! jag har bara förhört dig, men inte fått en riktig redovisning, japp du kan förbereda dig, för du ska redovisa en vacker dag..!!!



10.ljust, mörkt, blont, brunt, svart, vitt, lila, rosa, rött....ja gumman, du passar i regnbågens alla färger =) hehe aja jag ska gå nu gumman, älskaar dig !! puss fjolla

2009-01-16 @ 18:49:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0