Goodmorning!

Godmorgon alla vänner! Ja, nu har jag suttit här för länge.. ännu en gång. Nu har jag lite mer än en halvtimme att städa buren, fixa mig, ta på mig osv. Jag som hade tänkt locka håret, kände för att testa hur lockigt det kan bli, men vet inte om detta är rätt tillfälle. Känns som att jag kommer bli lite sen då! Ska träffa Dess i stan en stund och sen ikväll ska vi äta middag med Linn&Samer. Jag får la ta något foto eller två kanske.

Kunde inte låta bli att göra denna bilden..


Min mobil sover fortfarande... hehe

Jag drömde inte om betyg, men den andra tanken när jag vaknade var "fan jag fick bara C". Den första var "varför har jag inte fått något godmorgon sms av älsklingen idag??".  och sen har jag gått här och bestämt vad jag ska säga till läraren, när jag ska prata med henne... måste ju tänka så det inte hoppar ut någon såndär grooda ur munnen på mig som "varför har jag fått samma betyg som alla som brukar få IG?". Då låter jag ju som en "jag är störst bäst och vackrast!"-kärring :p
Fast det är jag ju så...


hehe nee... nu ska jag springa härifrån! ha en bra dag alla Pusspuss*

Kommentarer
Postat av: alla kan drömma...alla =)

jag skrev det på sms och jag skriver det här SÅ SÖT BILD =D hahaha!!



ja det blev visst ingen bild...eller två =P vad hände? sov kameran också eller =S aja nu är du med gänget där hos madu, hälsa alla...så du får nog ringa upp dom sen när du kommit hem och läst detta...hehe puss gumman...ta hand om dig

2009-01-31 @ 20:42:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0