FF = föräldrarfritt ;)

Gud vad seg jag är. Hittade ett fel på min blogg som jag försökt åtgärda, men inte lyckats med.. Det var nämligen så att det på vänster sida blev ett hack där menyn slutade, så jag fick förlänga menyn istället. Inte så fint men men. Jag älskar mina cherries dock ;)

Denna dagen har jag hunnit gå upp halv sju och skjutsa mor och far. De är på naturhistoriska riksmuséet nu om allt gått rätt till hehe. Sen har jag tvättat lakan, städat, laddat ner internet beta 8! Jag hade allvarliga problem med mitt förra, det hängde sig ibland hela tiden. Men så dum jag är har jag inte kollat på min dators egna lösningar som kommer upp varje gång jag startar datorn, där stod "hänger sig ditt internet, slutar fungera med mera, testa något av dessa alternativ". Såklart! Vad kan datorn INTE göra nu för tiden? slagit i sönder vattenflaskan och det är inte bra. Fick skynda mig till affären (tur att vi har en lantlig affär här!) och köpa en ny, en exakt likadan så inte Lillan anade något. Vem vill bråka med henne?


You said something!?

Hehe nej nu ska jag ta in dem, dem är nere på golvet, så ska jag äta i mig lite diciplin genom mjuk pepparkaka och sätta igång för nu får det vara nog med detta flytandet! Idag ska jag bli klar med tentan.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, jag tog bort min header som jag hade typ sisådär en timme- skitful var den :P Men din blogg har verkligen blivit snygg, jag känner våren komma nu när den blivit ljusare. 10 av 10 poäng :) Och lycka till med tentan, i know you can do it :D

2009-01-14 @ 16:14:39
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: jessie

hahaha vilken rolig kommentar, den betyder mycket för mig. så sött, ja ibland så drömmer man rätt roligt, ha en fin fin kväll, kram på dig

2009-01-14 @ 22:34:01
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0