Dagen efter.

Ingen bakfylla, nee. Hehe. Hann inte dricka så mycket igår, en cider..  hehe på grund av vissa omständigheter. När vi satt på bussen på väg in till stan hörde jag "Sofie!" och jag visste att det var Peter, men jag såg inte honom haha. Kände inte igen honom. Åh det var så längesedan vi träffades, typ ett halvår.  Åh det var verkligen skönt att träffa honom, vi var så tajta ett tag. Han skulle också till Grand, men vi var inte med varann väl där inne, bara såg varann då och då. Aja, var iaf skönt att träffa en gammal vän så..

 Ett gammalt foto på oss:) Även om man inte umgås längre för en eller en annan anledning så är det skönt att man kan ha peace och vara vänner iaf.

På Grand var det superkul! Var där med Madu, Dess och Madus kompis. Madu lockade mitt hår jättefint, men när vi kom in till Grand - rakt som en planka. Ja, så fick man ha det hår man alltid har. Vad ska man göra när det är duggregn och blåst? Det var proppat med folk men ändå kul. Vi dansade loss och sket i de som knuffades. Ibland blev det en liten knuff tillbaka hehe, men inga fajts iaf :p Väldigt bra musik och helkul kväll :D

Det hände något roligt :D Eller jag såg något roligt HAHA. Men egentligen var det hemskt.... Det var så att Madu voltade ner för trappan till dansgolvet haha. Och först blev jag rädd, men när hon inte skadades så började jag bara flabba. Det gick i slowmotion typ, helt sjukt haha. Snurr, snurr, snurr, kullerbytta. Nej, nu ska jag vara snäll :p

Här ser ni den underbara frukost jag fick av henne imorse -
 Pannkakor med sylt och kaffe, mums!

Tog inga bilder, men fastnade på vimmelbilder! Jag blev inte bra haha, men kolla söta Madu&Dess!



Pusspuss, idag kommer min prins och jag ska laga rödbetsbiffar! Vi ska ha myskväll :D

Kommentarer
Postat av: sara

DU BLEV SNYGGAST SOFIE :) FOSHO haha

2009-01-25 @ 19:43:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0