BU för H&M!

Jag är riktigt irriterad på h&m!
Beställde kläder därifrån och fick skicka tillbaka allt! Jag ska visa er (mot min vilja, ush jag ser hemsk ut!)

 --> för litet i XS.

 ---> För stort i S!
Ska man ha handbollar till bröst eller!? Jag ser helt undernärd ut!!

För övrigt en tröja som inte alls var snygg ens och så bikinin... 34 i bh:n, som alltid, men för liten. Detta är inte sant, väldigt lite tyg och väldigt tajt. Buhu!
Detta suger! Nu får jag betala frakt på typ 80 spänn sammanlagt.  Sacre bleu!

Sista sista gången jag beställer... (håller aldrig det!)

För övrigt.. Började termin två idag! Massa intressanta kurser, imorgon är det första föreläsningen. Sen träffade jag Linnsi :)

Puss alla

Kommentarer
Postat av: otur...om o om o om igen

hahaha du får nog fett skylla dig själv =P hehe nee skämtar, men jag har faktiskt sagt till dig, men jag tyckte faktiskt at det va kul att du hade beställt men visste nästan att skiten inte skulle passa...vet hur du är i omklädningsrummet ju så vad skulle det göra till större skillnad än internet beställning? aja jag tror du gör väldigt bra av det hela...puss snygging!

2009-01-20 @ 05:29:55
Postat av: Anonym

Faan vad sur man blir när man får kläder som inte passar :S:S Jättekul var det att träffa dig gumms;) Puss på dig!

2009-01-20 @ 18:20:27
Postat av: Sara

haha dagens replik: handbollar! Men jo det är sant, de tror att man ska vara manövrerad med melonder framtill. Men vi som inte har så mycket och är lika stolta över det, hur ska vi göra? använda inlägg?.. Mkt konstiga storlekar dessutom, hm är nog bäst irl :P Puss Sofie

2009-01-20 @ 22:38:57
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0