Bless life.

Hej! Idag sökte jag jobb igen, denna gång i Lund. Var väldigt nervös, men det gick bättre än sist. Många lät intresserade och speciellt två restauranger och ett café lät väldigt intresserade. Jag bara hoppas de hör av sig så jag kan söka lägenhet ^^. Åh jag ska inreda den såå fint! De lägenheterna i Arlöv är superfina med stort kök, sovalkov och stoor balkong. Jag ska visa en planriktning :D


Nice va? Vill ha! Gick in i en klänningsaffär också - Pink&purple. Åh vad fina klänningar! Hittade en jättefin typ i 60-talsstuk, vit med svarta prickar. Skitfin. Sen en massa andra som jag hade köpt om jag vart rik. Som jag sa till mamma, den dagen jag blir rik ska jag köpa massa klänningar, om jag fortfarande har figuren kvar den dagen hehe. Lär ju dröja :p

Tittar på Kops, det var en hemlös man som samlade på stenar.. han verkade vara en så god man, någon som såg? Han sa inte för att de är märkvärdiga, men de är värdefulla för mig.  Livet är så orättvist för vissa människor. Om man råkar födas i fel land, fel familj.. Jag är väldigt glad att jag som tjej föddes i Sverige för detta är ett väldigt bra land för kvinnor om man jämför med andra länder. Vill inte ens tänka på att leva i en familj som försöker styra en och tvinga en att gifta sig med en främling. Eller kanske i en familj där mamma eller pappa är missbrukare, fattiga. Vi som har det bra kan skatta oss lyckliga att ha alla möjligheter i världen framför oss :)

Pussar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0