2009!

Wooho. Gott nytt år allesammans :D

Den första dagen på 2009 har jag... sovit till lunch, tagit lite frukost med älskling på Mc donalds (jag köpte en macka från statoil), åkt hem vid två typ, duschat, bedrövats över de jäävla huliganer som vandaliserat i vår lilla by! Hela busskuren (en sådan väldigt stor busskur med ca 12 rutor) hade krossats inatt, samt en bil som stod på parkeringen. Och kul för chauffören när han hittar sin bil sådär, jag hade bölat ihjäl mig. Snacka om no-life-kids! Sen har jag lagat en laxpasta, som inte blev god och ätit en god desert som mamma hade sparat till meeej från igår! Vaniljpanacotta med äpple lagade i kanel, smör och kardemumma. Det är mumma!

hehe. Kul första DAG VA? 2009-01-01.

Igår blev en stillsam kväll, men kul. Det blev jag, pojkvännen, pojkvännens bror och pojkvännens bästis. Åh sådan vänskap de har.. är avundsjuk på dem. Underbar vän verkar han vara.. Men alla har brister hahhaa. Han äter BAMBIS! Ush ush. Hehe. Men två av hans brors vänner kom också sen, vi satt och drack och åt chips, snackade. Sedan var det dags för smällare, vilket var en upplevelse.... Var pissrädd fyfan. Hatar när smällare viner överallt, vill inte få mitt ansikte eller kropp bombad!! Efter det stack vi hem till Pishi (Dilshads kompis) och satt och snackade... Vi hade tänkte sticka till Slagt, men efter att ha hört att där skulle vara 6000 pers igår så sket vi i det! 

Här ser ni några bilder från igår, inget märkvärdigt, men varsågoda ;)

  Vivaaa la kurdia :p  Pish försöker pussas :p
 ♥

Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker det oftast är roligare om man firar med få och nära :) haha minnesvärd första dag 2009 :)

2009-01-01 @ 21:11:16
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0