19 % ond

Igår ville jag inte sova, då hittade jag en testsida på passagen.se. Jag älskar tester! har vetat en skitrolig sajt med flera tusen tester men har glömt sidan, någon som vet? Iaf jag kollade hur ond jag var - 19,9%! Jag är nog rätt ond ibland :p Haha och sen kollade jag min uppskattade ålder i vuxenpoäng.se. Gissa hur gammal jag var? Jag som tänkte att jag var så mogen att jag säkert skulle få typ 26. 19! Hehe är visste inte så mogen som jag trodde. 19 känns hela okej. Är väl typ den åldern jag ser ut att vara i, jag som ser sååå ung ut, blä! Gör det ni med och skriv ert resultat please?

Det brukar hända sig så, att just när jag har något planerat så frågar en annan om jag vill vara med henne. Och alla de helgerna jag inte gör något är det ingen som frågar, typiskt?
Jag snackar om fredagkväll, då ska jag hämta mammi&pappa från Hässleholm,de kommer ju med Stockholmståget. Först frågade Dess om jag skulle med dem ut, sedan kom Linn och frågade och vi skulle gå på bio. Sacre bleu!

Men men, jag ska kanske ta igen med Linn nästa helg och kanske nästnästa med Dess? har inte frågat dig än Dess men Madu ville nog :p hehe.

Jag har haft värsta energin idag, dammtorkat hela köket, fixat till så det ser fint ut, skurat marsvinens leklådor hehe som de har i buren, luftat hela huset, uppfunnit lite kul till bebisarna också. Men nu måste jag plugga, klockan är halv ett. Får vi se hur det blir med diciplinen idag....

Puss!

Haha var rätt kul. Jag har fått en kommentar på mitt förra inlägg från anonym och  jag kunde fan inte lista ut vem det var. Personen snackade precis som den kände mig och sen "puss love" på slutet. Jag tänkte "är det nån fjortis som läser min blogg eller?" för det lät som en fjortis hehe. Men seeen förstod jag att det var min pojkvän. Väkommen tillbaka, du har inte kommenterat på såå länge att jag glömt dig! Life´s hard.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0