Flygbiljetter

Sökandet efter flygbiljetterna har gått lite bättre. Det enda jag hittade var på easyjet.com, där det kostade 900 kronor per person om vi delar väska :P Man har ju fan inte mer än tio kilo per person!! så ja... vi får se hur det blir. Synd att vi inte visste innan att det inte fanns billiga längre. Det hade mammas kollega sagt. Har inte hört henne säga det, fast hon sa att hon hade sagt det :p

Aja., nu måste jag fan plugga. VAR ÄR MIN DICIPLIN??? Jag måste börja nu meddetsamma, sen om 2,5 timmar måste jag duscha och äta och fixa mig, ska träffa älsk idag!!

Aja, soo long! Hörs ikväll och ha en ljuvlig dag!


Kommentarer
Postat av: JAANA

Åh vart ska du flyga? Jag vill också utomlands!!!!

2009-02-26 @ 22:32:28
URL: http://jaanas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0