SVB!

Kollar på "Sveriges värsta bilförare". haha, det är kul!! ett riktigt underhållande program! En del är riktigt söta tycker jag. Och jag vill ha Annas tänder, såå vita (hette hon anna?). Jättesnygg tjej. Ja, när man har förhållande kan man ju inte säga att killarna e snygga, det vill inte jag iaf. Så då får jag ju liksom spana in tjejerna istället :D Kanske ska använda koknamn istället? Typ om jag tycker någon Adam e snygg, ska jag säga Amanda och om det är en Johan blir det Johanna. Hehe nee..

På tal om bilförare, ni missade väl inte min perfekta parkering? ;)
  Min pärla :)

Imorgon ska jag shoppa lite med Linnsi på Nova, ska bli kul!! Får se om jag får något fint med mig hem - hoppas!!

PUSS!! 

Ps, upplever ni att min blogg inte uppdateras? Ser bilderna konstiga ut, fungerar länkarna? jag har haft lite problem, men vet inte om det är min dator, så det skulle vara kul om ni kunde svara! så vet jag om jag borde göra något åt det. DS


Kommentarer
Postat av: show-off

bilderna verka fungera väldigt bra =) hehe din showo-off =P alla kan vi väl parkera så =)



hehe vadå koknamn? menar du kodnamn? jag är snyggast och där med basta ! hehe kyss

2009-02-06 @ 05:26:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0