Superhelg :)

Att min pojkvän kom var exakt det jag behövde igår. Han är som balsam för själen :) Vi tittade på melodifestivalen. Jag hejade på BWO, eller låt nr 2 eller kanske Velvet. Inte skitbra låtar, men hon där lilla snobben "titta på mig, jag är så jävla snygg och perfekt och sjunger som en ängel"- molly gillade jag ej. Jag diggar tjejer som visar vem dem är och man ser på vissa artister att de bara tror sig för mkt. Typ Sibel var hur jäkla snygg som helst när hon var med men hon såg ändå naturlig ut, likaså Sanna Nielsen. Tuffa brudar med personlighet och inte bara wannabe-den mest perfekta i världen typ :) Petra Mede var för övrigt jäävligt rolig haha, som jag skrattade. Tjejer - vad vore världen utan killar? Jo en plats utan brottslighet med en massa feta lyckliga kvinnor hahahahahahaha. Vilket kul skämt!!

Vi tittade på Hot chick också och satt uppe och spelade spel (det som jag berättade om -"lika par leka bäst") till typ 02.00. Skitkul, men jag vann mohaha. Vi spelade tre gånger och de två första vann jag med ett halvt varv! Den sista gången var han bara lite efter. Man fick nämligen hoppa fram när man svarade rätt vad ens partner tyckte var värst eller bäst om saker. Men han säger att jag inte ens känner mig själv haha. Åh vad jag skrattade.. Tydligen känner jag honom bättre än mig själv då :p

Nu ska jag titta på Gossip girl snart och skriva av mig lite i min vegetariska blogg.

Peace.


Kommentarer
Postat av: what a weekend ey ?

haha jag är det ända du behöver...capish ;P



fan jag gillar alls inte melodifestivalen...eurovision ä något jag gärna ser.

hehe du bleeev aavis =P nee jg skoja..jag vet att jag kommer få för det sen om jag menar allvar =D hehe ne men det har vatt en riktigt underbar super mega ultra helg, hehe och överdrev inte, men det bästa som hände va ändå när det tog mig 3h att komma hem till dig =) eller va säger du honey ? hehe va? vad säger du? tyckte du inte det va den bästa stunden med hela helgen ? va =P



hehe pulka va skitsjkoj iallfall, va skiiiitlängesen sist, senast va ju skidor =)



puss älskade själsfrände <3

2009-02-24 @ 20:11:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0