Sofies bestyr en lördag!

Hajj!
idag är det lördag :) Har varit i stan och handlat med mamma, där bjöd aftonbladet på prinsesstårta och kaffe! Många människor där haha. Typiskt svenskar ellerhur? allt som är gratis ;) och där stod vi med :D man får la passa på!! Kolla vad jag köpte också! Äntligen, ska bli gott. Igår kom älsklingen! Hihi jag trodde aldrig han skulle komma när jag frågade, men joo då. Vi myste och pratade och umgicks med familjen.. Han hann spilla kaffe på vår vita matta.... och sen träffade vi min gamla vän Alan! Han har flyttat till Älmhult men kom in och hälsade på igår. Vi ska också till honom i vår. Det måste vi! han e fjompig :)

Jag har en liten sak på min kind, den går inte bort. samtidigt som jag tycker det är lite gulligt med någon liten deffekt så vill jag ändå få bort den innan sommaren kommer. den e rätt jobbig faktiskt. Såhär ser den ut!
 Ett litet område som är lite rött och torrt. Ska till apoteket i Kristianstad nästa vecka, där fanns tydligen en sjuksköterska som man kunde prata med gratis. Bra, pallar inte lägga 300 spänn för att fråga vad det är!

Hoppas ni inte trillade av stolen av synen på mig! Haha, här kommer lite fler bilder från igår, tänkte att det ju är längesen ni såg mig! Här kommer soffan!

  mitt hår börjar bli ljust igen :D



Kommentarer
Postat av: Linn!

Va fin du är gumman;) Hoppas fläcken går bort, säkert bara ngt litet shit.. Hälsa grattis till Dilshad från oss!! Kraaam

2009-02-28 @ 15:45:10
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: love från din deffekterade boy <3

Haaaj love love love =) hehe nu funkar ju internet ääääntligen ! hehe och nu skall dille din kommentera...



först och främst vill jag säga en sak...du är så otroligt vacker, med eller utan deffekten =P den har mer eller mindre blivit en del utav dig, kan inte inbilla mig hur du ser ut utan den =P



och sen vill jag säga att jag gjorde ett jävla smart val som stack till dig också och inte stanna hemma !!! vi hade skitkul och det bästa jag gjorde och roligaste va ändå när jag spillde lite gott kaffe på er fula matta =P underbar dag...uunderbar !!



varför lägger du upp så vackra bilder på dig =O jag blir frestad över att komma till dig nu nu nu !! aah orättvist ! kyss älsling KYSS !!

2009-03-01 @ 20:13:27
Postat av: Sofi

mysig tröja =)

2009-03-02 @ 23:35:36
URL: http://beciell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0