Sofie!

Tog lite frågor från Beciell. Här får ni lära känna Sofie lite mer :)

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Om mamma lämnade mig på ett ställe så satt jag där nästa gång hon kom tillbaka, säger allt?
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Sol sol sol! Visst kan snö vara härligt men kyla är inget att betala för, det får man gott om ändå!
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
När jag är 26.. Då tror jag att jag har en mindre tjänst på något integrationsprojekt med ungdomar.. Och bor ihop med min älskling och har det allmänt bra. I Malmö, eller Arlöv.
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Aldrig. Mer av eget tvång :p
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Hmm… Någon jäkligt tuff, snygg brud, som tjejkompis, typ Jessica Alba eller någon i hennes stil. Inte någon skandaldrottning eller bimbo :p
6. Hur är du klädd just nu?
Gråa mjukisbyxor och en lila/svart-randig tröja.
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Leka med barbie. Gjorde allt med mina barbie – bröllop, midsommar, jul, lucia,
U name it!
8. Har du åkt ambulans?
Nej, aldrig. Har aldrig legat på sjukhus heller.
9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Orgasm. Baileys, mjölk och kaffelikör, ljuvlig!
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Spanska helt klart! 

 
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Nej det har jag inte.. Tror inte det är min grejj med lera och inget vatten :p Haha så tråkig jag är.
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Hmm. Jag kämpade som fan på tentan..
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
Det måste vara ett timglas med rosa sand som lyser i mörkret.. När jag fyllde 17 :p Haha.
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Har aldrig råkat en för en. Men jag hade nog varit trevlig.
15. Vilken film såg du senast på bio?
Benjamin Buttons otroliga liv – skitbra!
16. Kan du nämna tre skånska ord?
Päror, rullebör, rälig. Lätt för maj! :p
17. När känner du dig som snyggast?
När jag har lockat eller fixat håret och när solen skiner. Känner mig alltid så jävla snygg när solen skiner :D
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Nope. Min pojkvän? Haha.
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Tror inte jag gjort nåt. Det var väl isåfall när jag var liten och lade en plastbajs på mattan och vi hade en katt just då som brukade råka bajsa inomhus och mammas min när hon såg den mitt på vardagsrumsmattan :p
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Hmm.. Igår tog jag fram Enriques skiva och lyssnade på de låtarna. Annars minns jag inte vilken det var jag hörde sist.


Gör dessa du med och skriv en kommentar så jag kan läsa de i din blogg :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

kul att du ville vara med o bra svar med för den delen ;D ha en bra dag du också :)

2009-02-25 @ 13:19:26
URL: http://beciell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0