Shopping!!

Dagen tillbringades ju på Nova, som ni kanske vet. Det var jättetrevligt, shoppade en hel del också! Om man snackar om mej då! kanske inte mkt för vissa andra hehe. Men som vi alla vet så handlar allt om mig för det är min blogg :D Its all about mee. Sofie Sofie Sofie. Eftersom Linn inte gillar att vara på bild så blev det inte många bilder, men en bild iaf på hennes tjusiga bil :) Mycket kul var det. Kul att umgås med henne igen, vi har varit lite dåliga på det, men det hoppas jag det ska bli ändring på!


Jag hann med en dejt med min kära pojkvän också. Han övertalade mej att dricka äppeljuice, han trodde nämligen min allergi var hokuspokus. hehe men filiokus, det blev inga allergiska reaktioner. Kanske inte är allergisk trots allt :p Pratade om djur, päls och mat.. Han är så klok min älskling. Bara hoppas på att han ska bli vegetarian också!! Det kanske sker. Jag ser en vegetarian där inne. Inte så djupt inne heller. Men jag tänker inte tjata, han får välja själv, snällt va?? Sen ville jag ta foto, detta var de bästa jag fick :p



Häär är mina kläder - love them!!

Min fina gula tröja från Gina :)

Linne från Indiskan för 149:- och strumpbyxor tvåpack från h&m. Endast 80 kronor!

jag fick med mig trosor också, fina rosa :D

Puss, nu är det Billy Eliott på nian!! See ya!

Kommentarer
Postat av: jessie

bor du oxå i skåne? läste lite längre ner att du var en skånelover, va skoj var i skåne bor du ? kram

2009-02-07 @ 11:41:32
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0