Pulka!

Vaknade med ett leende på läpparna för jag såg min snygging komma in genom dörren ;) Låg i sängen och myste. Sedan åkte vi 45 min för att hitta till mitt smultronställe för pulka-åkning! Inte lätt att hitta på vägarna här kring Everöd, Yngsjö och sånt. När vi kom fram såg vi jättemycket snö (typ 20 cm) och orörda backar :D Hade megakul där haha. Kul att jag hade på mig mkt kläder så man kunde få massa snö på sig utan att frysa :D

Ikväll blir det chilla, imorgonkväll kommer han igen! Då blir det mer mys och vi ska spela spelet som jag lånat av Dess - lika par leka bäst. Kommer bli kul! För en gångs skull vill jag inte vinna haha, hade varit kul om han visste mer om mig faktiskt!

Grattis till Dilshads jättsöta syster som fyller 19 idag! Jag hoppas hon får en bra dag! PS, har ni sett ICA-reklamen? Med inhoppare-skådespelare? Haha den är så jäädra kul!

Puss På Er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, så mys med pulka i snön hihi. Låter kuul! Vill också!! Jag ska bara jobba i morron, sen blir det väl softa;) sj? Puss gumman

2009-02-20 @ 21:37:43
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: jessie

pulka time is the shit, :)

2009-02-21 @ 14:07:33
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0