Patrik 1,5


Vilken härlig film! Supermys och kärleksfull. Jag förstår inte hur man kan spela homosexuell så bra när man inte är det. Om de inte är det, vet egentligen inte det, men tänk att kyssa en man så passionerat och spela in sängscener om man inte är homo... Hmm känns nog lite konstigt. Men jävligt tufft. Då är man verkligen säker på sin sexualitet. Skitgullig film som ni borde se om ni gillar små söta filmer hihi. ♥

Och jag myste med Lillan&Shelly samtidigt som jag kollade. De är så söta. Shelly är väldigt trött... hon ligger i min famn längre än hon brukar och när jag kom ner till buren sov hon mitt i buren, inte i något hörn eller på lådorna som de har. Hon är väl lite gammal. Min underbara gumma!


Sov gott och dröm söta gulliga drömmar!

S
ofie

Kommentarer
Postat av: jessie

jag hoppas verkligen att det löser sig, vem vill mista en syster?



patrik 1,5 verkar ju vara en supermysig film, måste se den. gillar skådespelarna i den så den ska laddas hem.



ha en toppen dag

2009-02-21 @ 14:09:20
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

åh jag vill verkligen se den! ^^

2009-02-22 @ 16:35:11
URL: http://asianhit.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0