Party =)

japp, nu ska jag iväg på partajj, synd att min älskade pojkvän inte kunde komma, men jag får försöka ha kul ändå! Ska hem till Arben&Dess, eller ja.. Dess bor inte där, men tillfälligt gör hon det :p Sjunga lite singstar-kul! Sen blir det nog Grand.

Måste dra igen. Åh måste bara säga att Boban ringde MIG! Haha telepati :p Han frågade om jag ville jobba och sa att jag höll den kvalitéten på en servitris att han självklart kunde vänta tills mars med svar. Kul :D Uppskattad man känner sig. Jippie :D

Såhär ser jag ut ikväll. Blev byxor faktiskt.. Kände inte för att ha det tajta linnet jag köpte om inte Dilshad e med.. allt syns liksom :p Inte för att han skulle haft något emot det men jag känner mig osäker att klä mig så när jag har pojkvän. Typ som att jag söker efter *** men ändå inte vill ha sen :p Ajaa.. såhär ser jag ut ikväll ^^



Ska sova hos Madu, vi hörs imorgon! Ha en kul kväll ni med!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

fint linne och snygga du! :) hehe och byxor är ju lite mer praktiskt nu när det är snö. Hoppas du hade det kul!

2009-02-14 @ 11:21:34
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: världens vackraste fru !!

MY FU**ING GOD!!!!!!! VAD FAN ÄR DET JAG SER PÅ BILD VA?!?!?!?! HAR JAG NÅGONSIN SETT NÅGON SKÖNARE ÄN VA DU ??? DU SER UT SOM EN GUDINNA MED ETT SNYGGT LINNE !! AAH JAG ÄLSKAR DIG MIN AFRODITE!!



tack för en underbar dag snygging, hehe synd att du inte orkade äta...men men typiskt... hoppas tågfärden va en säker färd...ta hand om dig snyggo...kyss

2009-02-14 @ 23:38:51
Postat av: jessie

snygge sofie. :)

2009-02-15 @ 21:52:38
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0