Orientaliaaa!

Börja med ett svar till min kärlek: Man är inte flykting om man åker från Kosovo, alltså menar de avslag för alla människor som anser sig själva som flyktingar, därmed behöver fly från det land de bor i. Visst, du har rätt. Det är inte lätt om man riskerar att dö.. men alla kan inte få skydd i Sverige heller asså. Det är ju bara så. Tyvärr. Och visst, världen är rund för att det inte ska finnas gränser. Den naiva bilden hade jag med innan.. men har insett att det inte funkar, finns för många shiiheads i världen. Utan gränser skulle vårt land se ut som.. ja Mexico kanske eller tja, jag vet inte. Men det skulle varit kaos. Om man har ett såå bra land som Sverige är, jämfört med många andra, måste man skydda det och kan inte öppna gränserna. Om alla världens länder skulle vara rättvisa och demokratiska så skulle man kunna ha öppna gränser, men så som världen ser ut skapar idioter och känslolösa människor och de vill vi inte ha här. Tack och hej leverpastej :p

Orientalisk dans idag! Meega kul!! Mycket roligare än när jag gick sist. Åh jag kunde bara slappna av och följa med musiken. Helt underbart! Läraren var skitbra, helt flummig och avslappnad och hon hade en rejäl kurva om man säger så. Kurvor. Mage. Det var fantastiskt att se någon visa upp sin kropp stolt och inte som en del andra överviktiga som vill gömma sig bakom skynken. Det är så en riktig kvinna är - stolt över sin kropp hur den än ser ut. Dock kände jag mig lite för smal ibland, typ som när vi skulle rulla magen.. Tror inte jag kommer köra mage mycket i min dans, har inget att rulla... Kändes inte så kul, men glömde det i nästa sekund för jag gillar ju min mage :D Och sen behöver jag skaka mycket mer när vi ska skaka bröstet för bara hon skakar lite så åker allt hit o dit :p Men om allt sitter på plats behöver man skaka rejäält för att det ska synas :p Haha, men men. Vi är alla olika och det ser olika ut när vi dansar. Jag gillar mest att använda höfter och rumpa. Älskar att dansa med höfter, därför jag älskar salsa också :D

Nu ska jag läsa genom min tenta, den ska in imorgon!! Känns som att det har gått skitbra. O ni vet ju hur det gick förra gången!! men det känns mkt mkt bättre än förra gången ^^




Orientaliska pussar :D

Kommentarer
Postat av: dancing queen

jag förstår dig på ett sätt, men jag menar varför ska man ha ett sådant hjärta så att bara säga nej huur som helst...oom nu sverige inte vill ha hit fler invndrare och är för att det blir för många, varför är dom då så pass korkade så att dom tar in dom i samhället ? okej kanske dumt av mig att säga så på de sättet men tänkte mer på att varför låter dom de invandrarna komma in i samhället, lära sig språket, ja allt...och sen bara skicka hem de?



jag är gärna för ett slags läger för invandrare som bara är här för att söka skydd tills deras land har blivit bättre, som de 50miljoner irakierna som flydde till sverige, jag menar det måste ju komma nya lösningar, vad gör det om man tar in flera st och ha dom i ett sådant ställe, på så sätt så har dom inte fått någon smak för detta samhället, visst dom vill ju stanna det vill ju vem som helst men man får ju tänka lite egoistiskt ibland...



jag vet inte...men dumt exempel, hade det krigat i sverige och jag hade velat sticka och söka skydd i ett annat land...låt oss säga england...jag hade nog inte velat komma in i deras samhälle riiiktigt eftersom då hade jag bara fått smak för det, och sen om man hade fått avslag så hade jag nog vägrat att flytta...eller ja...kännts som hjärtekrossande....hehe skitsamma, jag vet nog sj inte vad det är jag flummar om hjärtat...men du fattar nog vad jag snackar om lite...hehe iförsig...det finns ju rosengård som är ett slags läger =P dom kommer nog aldrig aldrig att komma in i samhället ! ne men iallafall...



hehe så kul att du hade kul iallafall =D jag måste verkligen se dig dansa älsk ! haha jag fick sån galen idé...tänkte typ när du ska ha orientalisk dan, så ska jag komma och se på =P hade du verkligen kunnat dansa då din ass ? på tal om ass....den ska du nog shake shake shakea loss riktigt, och du...DUDUDU...du ska inte ha det som en tanke att bli som din lärare bara för att du ska kunna att "rulla mage"....det blir nog många mer grejjer som kommer att rulla, som du...en rullande sofie rullar ner för pulka banan =D det ska bli kul på fredag ;) aja ska ej störa mer, fan jag måste nog se till att sluta skriva så irriterande mycket och osmart !



kyss min ängel..ta hand om dig nu, MUAH!

2009-02-19 @ 06:19:55
Postat av: sara

hehe vad fin kjol Sofie, ger den rätta feelingen :D

2009-02-20 @ 17:58:46
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0