Ny vecka :)

Skoldagen var inte alls lika hemsk som jag trott!! Okej, den var rätt trist faktiskt, men ändå helt okej. Jag måååste TYVÄRR kolla på några avsnitt av Halal-tv för vi ska prata om det imorgon. Jag gillar det inte. Seriöst människor, jag vill inte förstå hur människor tänker som typ vägrar hälsa på en man med handen, som tycker att otrohet förtjänar man att dö för.. varför ska jag veta hur sådana psychos tänker? Okej jag kommer säkert träffa en massa människor med den kulturen i mitt framtida arbeta, så kanske jag måste försöka förstå hur de tänker. Jag tycker det är stenålder att inte låta pojkar&flickor leka, inte låta sin dotter vara med killkompisar eller gå på disco/fest... det är stenålder att bestämma över kvinnor överhuvudtaget. Blir pissed-of på sånt. Okej om männen hade samma regler som kvinnor, visst, då skulle jag inte klagat lika mycket, men varför ska kvinnor få sitt liv begränsas medan männen kan bete sig som horor?


Mmmm fick en blåbärsmuffins av Henrik... En sak med blåbärsmuffins.. Man kan inte se om den är möglig, kolla:


Den var god så jag tror inte den var möglig :p Jag har nog gått upp i vikt förresten!! Vägde 56 igår på vågen (+ 2 kilo!). men tror egentligen inte den är så pålitlig. Men min mage har växt. Nice! Så hoppas jag går upp lite så kan jag testa hur det känns nu i vår och om jag inte gillar det kan jag bli mig själv innan sommaren :p

 Shelly så söt!! 2 sek efter denna bild togs, var kudden kissig. Tack Shelle!!


Jag idag :) Ni ser kanske att jag gått upp lite :p Eller? Kanske jag inbillar mig...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0