My secret.


Man har ju hört koka soppa på en spik.. Men koka soppa på en strumpa?
Så vad gör jag då? Thats a secret I'll never tell *mohahhaa*

Nu är flickorna badade, var en kul upplevelse. De var väldigt lugna faktiskt, verkade gilla det! Jag badade de med mangotvålen som jag fick av Linn i julklapp.
Jag känner mig sjukt slapp. för att jag inte har börjat att läsa någon bok inför tentan. Ska faktiskt gå till biblan idag, ska säga till min kära att vi får gå till biblioteket i Lund, böckerna kan finnas där...

Ja.. Jag känner för att shoppa sjukt mycket! Vill ha ballerinaskor och ett par med höga klackar har jag tänkt.. sen en massa blusar vill jag ha. det är så sjukt fint till ett par jeans eller till en kjol. En blommig vill jag ha, och ett linne i blus-material (u get it?).. svart kanske? men jag måste hålla mig lite till, kan ju ändp inte använda det förrän om 2 månader minst!
Fan jag missar top model ikväll. Elina måååste stanna kvar!!

Puss på er, so long!!

Kommentarer
Postat av: jessie

nej elina måste åka ut, och det gjorde hon oxå :)

2009-02-05 @ 09:38:52
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: jessie

åhh nej förlåt, känner mig som en hemsk människa för tillfället,

2009-02-05 @ 13:35:23
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0