Morgonstund.

Hej! Detta är nog den tidigaste bloggen jag skrivit :p Klockan är 07.34. Solen skiner :) Haha jag drömde konstiga drömmar inatt. Jag drömde att jag blev typ vän med min ovän. . Weird. Det var kanske trevligt, onödigt att ha ovänner ju. O sen drömde jag lite andra grejjer om vänner.

Igår var mys, jag och min pojkvän åt pizza, mycket god! Iskallt dock (inte pizzan men vädret!), så tråkigt att vara ute då.. Vi försökte vara inne, tog en fika på Espresso house också. Det stället är ju överreklamerat. Kaffet är inte ens gott ffs. Längtade in i bussen till värmen, sen var där också kallt :S Men när jag kom hem var det varmt under täcket.. så sover man och vaknar sju och ska till Malmö igeen. Hehe aja, flytten kommer kanske snart?

Idag är det fredag :) Hoppas ni får en bra dag idag. Jag ska iaf plugga med tjejgänget på biblioteket på Malmö högskola. Får se när man kommer hem därifrån!

Vi hörs alla sötnötar!!

Kommentarer
Postat av: JAANA

Svar: London? Nää vad underbart!!! :D

2009-02-27 @ 09:55:43
URL: http://jaanas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0