Lilly

Idag blev ingen skola. Min lilla flicka mår inte så bra... Hon vill inte äta.. Hon verkar lite piggare nu, men jag ska ändå vara hemma och titta till henne. Har de här bredvid mig. Så blev det ingen dejt heller, men vi ska ta det på torsdag bestämde vi. Saknar min älskling.

Och jag hoppas min andra älskling blir bra igen, hon är ju en tuffing!


Stackars grisen när Lillan är i farten!

Jag ska läsa lite också och hoppas på att få lite trevlig post :) Väntar på böcker till skolan och på min unbra! Men tror inte den kommer på några dagar än.. Top model 2 nyss, fyfan vad snygga brudar. Kul att se sådana program men inte sett.

Puss på er från Lillan&mej!

Kommentarer
Postat av: may the force be with u lillan =P

hälsa henne att krya på sig hjärtat...



hon är som sagt en stark liten oinke =) Kyss love <3

2009-02-24 @ 20:16:22
Postat av: MaDu

åhh men gud va söt. när få jag träffa henne?? :( puss på er

2009-02-25 @ 10:56:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0