*lalalalalejjj*

Det skulle vara ett arabiskt utrop! men kanske svårt att se. Ett sådant ljud/skrik gjorde vår lärare idag på dansen haha var såå jädra kul. De äldre damerna blev helt skrämda :D Haha. Hon är helt underbar vår lärare, helgó tjej! Skitkul att dansa idag också, bara slappna av och röra sig. Det är så jääkla underbart. Åh känner att mina magmuskler blir hårda igen ;) Jag har grymma magmuskler haha, men har inte underhållit de sedan i somras, men nu jädrar. Tycker det är najs. Vill inte att det ska synas 6-pack, men konturer av musklerna, typ 1-pack kan synas :P

Nog om mina muskler. Efter dansen stack jag hem till Madu, fast hon hade glömt det. Lite förvirrad kanske och det blev jag med när hon frågade om jag skulle inom stan.. Ehh jag ska ju hem till dig. Hehe. Vi fikade lite med kakor vi köpte och sen tittade vi efter flyg till London. 17 000, bra pris va? Nej, det står inte sjuttonhundra, där står sjuttontusen. Jordenruntresa? Vi hittade en passande resa från ticket på lite mer än 600 per person. Men vi ska söka hjälp hos någon kunnig människa :p Jag måste komma iväg den tiden...

Och denna månaden måste jag se till att ha tid att träffa Dessi. Hennes pojkvän kommer nämligen att bli kidnappad av sin brors fru. I know that feeling. Att inte folk klarar sig själva? Vill aldrig vara beroende av någon! Aja, inte alla som är så självständiga som mig och Dess ;) Och Madu såklart, icke att förglömma vår nya singelkompis, hon behöver ingen man. hehehe. Iaf, så gumman vi ska hitta på något. Jag ska nog kunna ta mig tiden. Hoppas inte jag får ännu mer läxa på tisdag bara. Raor.

Pusspuss, nu ska jag spela lite ordspel på king.com innan jag sover :) Seee ya! *lalalalaejjjj*

Kommentarer
Postat av: pupupupupupussssss !!

hahaha mossan kan göra de ljudet =D

jag är jävligt glad över att du hittat en hobby typ som du gillar, verkligen...och att du känner att du verkligen kan slappna av <3



aja...har nog inte mycket att tillägga här =P så hehe...have fun love, och din blogg ser skitfin ut....lite tapet......finaly. =P



kyss gumman

2009-02-26 @ 05:37:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0