Ikea och annat smått&gott!

Jättetrevlig dag idag med mina flickor Linn och Madu :) Lämnade in min tenta, ingen återvändo. Hjääälp och nu får jag vänta ca 3 veckor innan jag får svar! bah bah bah. Vi var på Ikea iaf, mys! Jag handlade en jättefin ljuslykta och stora värmeljus, visar imorgon! Ingen av oss handlade mycket.. Åt där också, det blev kikärtsgryta med choklasmousetårta til efterrätt :) Gott!

Vi hann med en runda på stan också, Linn köpte ett superfint linne, det kommer du passa bra i! :) Och jag provade iaf ett par byxor på h&m, riktigt snygga till våren. Tror jag ska ta marinblå faktiskt, svart har man ju alltid. Dock passar typ bara vitt till marinblått och jag diggar inte vitt så mycket.. så hehe, vi får väl se vad det blir för färg :P

Kollade nyss på h&m inredning som kom idag :D Jag hade höga förväntningar. utbudet var ganska stort för att vara h&m, men jag gillade inte själva stilen så jättemycket. Jag gillar mer stilen som Ikea har, mer personlighet, inte bara vanliga saker. Dock fanns det fina kuddar, vita med en stad på i svart eller rosa, riktigt snygga! Kolla!


Har ni kollat in något?
Åh jag kan knappt bärga mig till jag får köpa saker till min framtida lägenhet på ikea :D den dagen... den dagen är paxad för mamma hehe. Hon älskar sånt ;)

Jupp, men nu ska jag sova. Det snöar väldigt mycket här! Älsk kommer imorgonbitti, ska bli kul!

Puss ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0