Heej!!

Känns väldigt längesen jag skrev blogg.

Igår vann ju Mcblä top model. :p Ush, henne har jag inte alls gillat. Tycker inte om hennes personlighet eller hennes gigaaantiska mun. Analeigh var söt. Men av McKey och Sam var det typ.. pest eler kolera. Och pesten vann. Aja, blir inte ofta de jag hejjar på. Jo, när Saleisha vann. Väldigt fint namn det där. Hon var sån supergullig tjej.

Sitter och håller på att spara alla viktiga dokument och bilder på mitt minne för jag ska omformatera datorn (ångest!). Måste göra det för den har blivit skiitseg. Jäkla trojanska hästar!! Men är orolig att mitt antivirus försvinner, fick en gratispremumeration med datorn när jag köpte den. Vet ni något om det? Sen kommer jag förlora word 07, även word överhuvudtaget, tror bara det finns ordbehandlaren HAHA. Kan ju inte plugga på högskolan och ha ordbehandlaren. Fattigt. Aja, älsk ska hjälpa mig.

Satt och läste genom massa gamla dokument typ dagboksdokument som jag skrivit när jag varit arg/ledsen/glad/kär. Rätt kul att läsa sådant, fast jag var lite orolig att jag skulle få tillbaka känslorna som jag haft när jag skrev.. men nu när jag läste det kändes det mer som småsaker. Tur det. Ush, hade värsta mardrömmen inatt om en tjej som min pojkvän hade haft sex med och vaknade och ringde honom direkt, tur att han inte börjat jobba än så han kunde trösta mig :p

Aja, jag hör av mig senare, love u!

Kommentarer
Postat av: modellen som drömde om datan

trodde jag va din top model =( nu vet jag det...

jag hoppas nu att pish kommer idag, hade vatt kul faktistskt, men men we will se...



mmmm....får se om din data inte är så jobbig o formatera om, hoppas there is no problemos, men när hade du tänkt jag sklle komma =O aja jag kommer snart, kanske sjukar mig en dag nästa vecka...



haha jag hoppas du inte drömt om någon annan nu =D haha du är så söt!!!!! kyss gumman !!

2009-02-13 @ 05:33:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0