Halal-tv

Jag med mina fördomar. Seriöst, jag bör göra något åt dem. Vad gör man åt fördomar?? Joo man utsätter sig för det man har fördomar om :) Det är ju så att det man har nära sig har man inga fördomar om. Förut umgicks jag med människor från alla världens hörn och hade praktiskt taget inga fördomar alls. Mer än sådana som stämde :p ne skämt åsido. Nu för tiden känner jag att jag har väldigt mycket fördomar.. Är det så att jag har fått det för att jag inte längre umgås med människor från olika kulturer? Eller var det så att jag är mer bildad nu och kan mer, har sett/hört mer och därför fått fördomar?

Säg det. Halal-tv var iaf skitbra. Jag tänker kolla på det om det kommer en säsong till nu i vår. Det var inga moraltanter, det var tre coola brudar i min egen ålder ungefär (lite äldre kanske) som gav sitt synsätt på saker och ting som händer i samhället. De diskuterade sex, sprit, idrott med mera. Jag ville bara se det ena avsnittet efter det andra, men internet och mozilla är supersegt så avsnitten segar sig och hänger sig hela tiden. Jag håller med dem på många vis. Jag tror jag är lite mitt emellan. Exempelvis så tycker jag, precis som dem, att om man ska dricka ska man göra det med måtta. Jag ser problemen med alkohol och därför har jag aldrig varit full. En del tycker säkert att jag försöker vara den fina lilla flickan, men jag är helt enkelt emot alkohol. Eller rättare sagt berusning. Ett glas vin/öl är det inget fel på, det är ju gott, men att dricka så man blir någon annan person eller förlorar sina hämningar tycker jag är tråkigt. Det förstör familjer, relationer av alla dess slag, leder till olyckor, tex. är alkohol inblandat i 80% av alla våldsbrott och sen inte minst att man skämmer ut sig själv. Men de var ju helt emot det, de drack inte alls. Ja, men jag tycker det är gott med cider, en orgasm eller en baccardi-drink :) Aja och sen när det gäller sex så tycker egentligen jag också att ungdomar har för många sexpartners. Man behöver lite mer information.. jag minns när jag var i den åldern, jag var inte heller rädd för sjukdomar. Man kan ju bli botad, det är väl så man tänker. Aja, nog om mina åsikter :p Det är iaf kul att se vad andra tjejer tänker och tycker :)

Det första klippet är när tjejerna träffar Bingo Rimér och det andra klippet är när två av de träffar Sverigedemokraternas ledare Jimmie Åkesson, skitbra :) Det första är mer kul och det andra mer seriöst :)





Kommentarer
Postat av: synd-Tv Sex, Sprit och Spel ;)

hehe jo det verkar vara rätt ok, men det verkar mer som att dom vill veta vilka människor det är som har fördommar om dom, och vill veta hur andra människors ser på dom.



jag menar varför skakar man inte hand med en annan människa ? okej om man äcklas, om man över huvudtaget ej gillar den människan, men för en religions sak så vill man ej, men men annars verkar det okej, men jag vet fan, gillar inte det så jag hade kunnat kolla på det igen, kanske...



såå...tur att jag inte vakna helt off...verkar ändå vara rätt så pigg =) kanske för att jag vet att jag ska träffa henne idag =) wihiiiii!!! aja men du får ha det bra junkie =P pusss

2009-02-10 @ 05:45:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0