Fin blus :D

Idag köpte jag denna fina blus - supersomrig! Kunde inte låta bli, var ju den jag visade er att jag ville ha häromdagen. Fast jag valde den rosa istället. Den andra var vit grund med blommor i grönt, lite röttaktigt och lite blått. Riktigt fin! Hehe Madu fick hålla båda bakom ryggen och jag fick välja hand, för att jag inte hade någon aning. Då blev det den rosa. Men sen ångrade jag mig. Och sen ångrade jag mig igen så det blev den rosa haha!
 
   

Fin va? :) Träffade ju Madu i stan, som ni nog räknat ut. Tog en fika och pratade en massa. Hehe hon berättade lite roliga historier om en tjej som börjat jobba på hennes jobb.. och jag fattade rätt snabbt vem det var hehe för jag har gått i samma skola som henne. Finns nog inte många som henne... Haha Madu gillar inte hennes kramar så mkt eftersom hon drunkar i hennes bröst! haha.

Kul kul. Hon är en rolig tjej, inget illa menat hehe. Bara lite... för mkt. Typ vem pussar sin chef på kinden och säger "snäckan" till sina arbetskamrater :p

Åh vi pratade en massa om London, kommer bli så kul! :D Längtar bara tills vi planerar ut allt vi ska göra. Blir nog den 9-12 april. Skitkul! En sådanhär ska vi åka:



Pusspuss, nu är det halvåtta hos mig. Men vi kommer inte höras på länge - imorgon har jag skola mellan 9 och 15, sedan blir det dejt! Kysskyss ha det kul utan mig!

Kommentarer
Postat av: Madu

Heeeeej snäckan:) LOL. I London ska vi super kul.Ju mer vi pratar om det desto mer längtar jag. blusen du köpte var riktigt het. Puss&Kram

2009-02-24 @ 08:49:00
Postat av: Sara

Vad avis jag blir haha, bara du uppdaterar så att jag får se hur det ser ut :D väldigt fin topp, denhär passar kanon i vår och sommar :)

2009-02-24 @ 20:46:06
URL: http://lifeofsaasie.blfogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0