13!

Trodde ni inte jag var uppe?? Joodå. Anledningen att jag är en kvart försenad till mitt plugg är att jag letade efter lite jobb. Sökte ett på Carlssons trädgård. Tänkte på efternamnet och så... ;) Seriöst, jag måste ha ett jobb. Någon som jobbar på ett ställe där de behöver folk? Jag är en suuuuperbra anställd!! Lund/Malmö/Arlöv.

Jag kan tänka mig att dela ut metro, det var kul. men jag hittar inte kontakt till dem. Känns som jag sökt jävligt många jobb... Kanske har delat ut cirka 30 ansökningar. Ändrade siffran ffrån 60 till 50.. från 50.. Ja, sen landade den på 30. Men det är så jävla jobbigt att gå in på ett ställe!! Och sen har jag sökt cirka 6-8 jobb som varit annonser om. Jag måste fan söka i Malmö också. Ska skicka iväg några. Ska skicka 10 stycken idag, OKEJ?

Aja. Stress. Får ringa Boban på Bistro och försäkra mig om jag har jobb där om det inte blir någon flytt, men jag har sån telefonfobiii. Fan jag önskar jag blev av med den!

Nu ska jag plugga iaf :p

Pusspuss, ha en läskig fredagen den 13!

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Lycka till med jobbsökandet!:)

2009-02-13 @ 16:16:17
URL: http://viktoriae.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0