Träna?

Jag funderar på att börja träna på Fitness gym, de har en separat tjejavdelning. Som jag redan innan hört från Linn. Eftersom jag kommer att träna ensam så känner jag mig inte alls bekväm i att träna framför killar, vill inte tänka på att nån kanske står o glor på mig eller något liknande. Känns bäst att bara få träna utan att tänka att någon sänder suktande blickar eller snuskiga tankar. Ja, ni vet ju hur killar funkar. Okej, en del killar. Ska inte generalisera. Nej, känner mig inte bekväm att bli blodröd i huvudet och svettig framför ett gäng pumpande män haha. Men iaf, det kostar 99 kr i månaden, sammanlagt 1200 kr cirka för ett år om man tränar dagtid på vardagar. Eftersom jag aldrig skulle träna på kvällar och är hemma mitt på dagarna känns det som en bra deal. Undra om det är många som går och tränar ensamma? Om man vill ha träning alla dagar, dygnet runt kostar det 69 kronor mer per månad och det blir ju lite mer än 800 kronor mer, känns dyrt.

Jag har nämligen börjat lägga på mig lite, dont want to see that happen! Plus att man mår bra av att träna.

Vad tror ni, kommer jag börja?

Kommentarer
Postat av: Mia

Johooo, jag tränar ensam! :D hahaha skiter i killarna.. alla blir svettiga och röda i huvudet ju. Så jag pallar inte bry mig om dom. hihi Klart att du ska börja gumman! :D pusspussss

2009-12-07 @ 22:46:22
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0