Things I gave.

Tänkte berätta vad jag gav i julklapp i år!

Till min bror gav jag en väggklocka med ett rockband, han blev skitglad.
Mamma fick ett par gosiga inneskor från hemtex, en beige och rosa sjal från h&m och en tavla från mig med en egentagen bild på snäckor formade som hjärtan.
Pappa fick en skrivbordsstol från mig&brorsan och även en bok "Svenska mord".
Till morfar gav vi alla barnbarn en DVDspelare och två filmer "Flicka med pärlörhängen" och "Public enemies".
Mormor fick ett par örhängen-clips (för hon har inte hål i öronen och man brukar aldrig hitta sådana clips). Guldiga med små "diamanter" sen fick hon och morfar även en kalender med oss barnbarn i, sådan man kan beställa från fotohemsidor.

Sen gav jag&mamma även en surprise present till min yngsta kusin, ett par rosa ljushållare och en rosa kudde, för hon vill göra om sitt rum till rosa.

Älskar att ge!! (när man vet vad man ska ge, annars är det inte kul)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0