Parentes om pengar

Måste bara skriva något jag glömt skriva om. Läste på någon skvallerblogg om hur mycket Kenza tjänar per månad. Vissa månader kan hon tydligen tjäna nära 90 000 efter skatt! Det blir ju mer än en miljon per år! Förstår ni? Tänk att tjäna typ hundra tusen i månaden. Jag är så sjukt AVIS på henne. Tänk att kunna shoppa, inreda, resa och ge fina julklappar hur man vill, utan begränsningar. Som jag skulle skänkt också... 5000 i månaden till välgörenhet?

Jag kommer aldrig bli rik, för jag är god. Är det inte så? Nu är jag krass men för att bli rik måste man nästan alltid jobba med något kapitalistiskt, alltså vinstjagande om man säger så, och det handlar väldigt sällan om att hjälpa andra varelser. Jag vill jobba med något som handlar om integration eller djur, hur blir man rik på det? Nej, bara att acceptera att jag får spara och spara som vanligt folk. Huvudsaken är att jag KAN shoppa och att jag KAN resa om jag bara sparar, eller vad tycker ni??

Sen att jag hade velat kunna hjälpa djur och bli miljonär på köpet är en annan femma... En hääärlig femma. Ska nog drömma att jag är jävligt rik inatt.

Kommentarer
Postat av: money money money....it's so funny

aaja....du har en kär pojke som försörjer henne =) hihihi tror inte du blir så rik utav mig =P så som jag ser det så kommer du inte tjäna pengar efter skolan, snarare vara skyldig =D hehe kyss

2009-12-17 @ 05:57:20
Postat av: LINNSAN

Va du skojar?? Trodde hon tjäna mkt men inte så mkt haha. Skulle fan inte varit fel!!

2009-12-17 @ 20:31:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0