New moon

Igårkväll var jag på bio med Malin&Madde. Vi kollade på New moon. Den var SJUKT bra!! Mycket mycket bättre än ettan verkligen. Det hände så mycket mer och allt som man villle skulle hända hände. Slutade sjukt romantiskt.

Asså om ni inte sett de två filmerna, Twilight och New moon så måste ni verkligen se dem! Jag ville inte se dem innan för jag gillar inte vampyrer eller sience ficition men grejjen är att det är som en kärleks/ungdomsfilm fast med en vampyr i hehe. Och sen är det ju klart lite sånt övernaturligt men det passar in, det är inte overkligt faktiskt. Åh vill se den igen.

Sjukt kul att gå med Malin&Madde också. Man har lite roligare när man är tre än när man är två. Bara det att det oftast inte funkar i relationer där man är tre vänner. Men i och med att de är systrar är saken lite annorlunda :D Kul kul. Nästa gång vi ska ses är på nyårsafton. Ska dit lite tidigare och hjälpa till att pynta. Sen blir det fest hela nattten!

Idag ska jag&min älskling och shoppa på rea på Center Syd. Jag ska köra dit hihi. Kör ju aldrig längre sen jag sålde min bil. Aja, peace out.

Dagens tips. Om du vill bli på glatt humör på morgonen, sätt på popmusik. Något som du gillar. Jag satte på ace of base en morgon, A-teens en morgon och så vidare. Sån musik man kanske inte lyssnar på annars men som man blir glad av och jag var glad hela dagen igår! :)

Vackra Bella i New Moon.
Sofie, vet ej om du läser, men jag tycker Bella påminner väldigt mycket om dig! I denna andra filmen i alla fall, miner och ansiktsuttryck hehe.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm.. du menar väl inte mig ? haha

2009-12-29 @ 12:57:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0