Näst sista dagen på året!

Idag vaknade jag av ett samtal från min kära pojkvän. Han hade varit ute ett ärende och ville komma hem till mig med frukost. Det tackar man inte nej till! Så jag klev upp och tog en dusch innan han kom, stank nämligen av brun utan sol och hade ett trolligt hår som resultat från gårdagens våffling och tupering och flätning.

Så det blev en trevlig förmiddag för mig! Nu är klockan 13:13 och jag ska plugga på tentan innan Linn kommer ikväll. Fyfan vad segt, vill bara ha det överstökat. Men det är mitt fel ju som inte gjort det innan. Ska sätta på lite kaffe och ta lite gott. Köpte bara nyttiga saker från affären igår! Ska försöka äta mer nyttigt. Köpte torkade aprikoser, som innehåller en massa järn! Jag handlade även apelsiner och clementiner samt russin och vindruvor. Gottans! Sen blev det squash och morötter som jag får laga något med. Har blivit så lat.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0