Mitt 2009

Jag brukar ju alltid göra en liten sammanfattning och ha lite tankar om året som gått... Om 2009 ka man säga att det har varit ett väldigt händelserikt år med en massa förändringar. Tråkigt nog har det hänt några dåliga saker detta året som verkligen påverkat mig. Men nu ska man tänka på det roliga så här kommer de roligaste sakerna som hänt under året:

- Londonresa med Madu i april
- Massa roliga tjejfester i våras
- En väldigt rolig sommar på Bistro
- Flytt till Arlöv och en hel massa ny tid med älskling
- Ta hand om sitt hem - sjukt kul.
- Ett flertal utflykter med mormor&morfar
- Tältweekend och roadtrip till Stockholm med lovi i augusti
- En rolig tripp till Göteborg med mamma i höst
- En jul som var helt underbar, både pyntningen, familjestunderna och själva julafton.
- Lärt känna några nya helt underbara vänner som förhoppningsvis kommer finnas hos mig även 2010

Det är det som jag tänker på rent spontant :) Alla tråkiga saker som hänt har bara gjort mig starkare. Och det tråkigaste var att Shelly somnade in. Älskar dig mer än allt.

Mitt nyårslöfte inför 2010 är att göra mer saker, även ensam, så att jag inte sitter hemma så mycket bara för att jag inte har någon att vara med. Inte slösa livet så :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0