Mammas pojkar

Såg ni finalen?? Åh jag blev bestört. Jag tyckte att Jane och Bobby skulle bli tillsammans, de var så himla äkta ihop verkade det som. Jag avskydde Julia, jäkla brat, hon verkade så otroligt elak. Som Jane sa, den som sa till alla andra i skolan att mobba en person men som verkade oskyldig själv. Måste gå in och läsa hur det gick sen för paren, man kunde ju det.. Har inte så mycket att säga om de andra, var mest engagerad i Bobby och hans roliga mamma haha. Men blev chockad över Tims val.

BIV var kuul som vanligt. Söta ungar, ahh vill äta upp dem! Jag fick Djurens rätts tidning idag också och kunde knappt slita mig från att läsa den. Fan vad jag älskar djur, jag brinner för djur.. Sen åt jag en ny sak till middag, hittade dolmiosås med grädde och parmesan i affären så jag köpte den istället för den vanliga och det blev skitgott. Quornbitar, sockerärtor, svamp, stek det och häll på Dolmio. Servera med pasta - enkelt och GOTT!

Nu blir det Scrubs och mys med flickorna. Imorgon ska jag ha hem hantverkare här. Fan vad jag hatar det haha, men jag får en ny ugn så det kan det vara värt tycker jag! Det brukar gå snabbt också, hoppas de är två, annars känner jag mig tvungen att fråga om han behöver hjälp.

Godnatt sötisar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0