Lugnt nyår

Igårkväll var Linn här och vi spelade spel och åt lite gott. Jag hade dukat upp massa frukt men även choklad, gäller att passa på att bjuda med tanke på hur mycket jag fick av Dilshad. En halv aftereight slut nu i alla fall! Det var en trevlig kväll!! När hon hade gått så började jag må skitkasst och Dilshad kom och tog hand om mig sen lite senare. Idag har jag bara vilat hela dagen men det blir ingen fest för mig ikväll.. Orkar verkligen inte. Jag är väldigt förkyld, trött och hängig.. Hade inte orkat ut och festa, träffa massa folk och ha energi. För jag har ingen hehe.. Men men. Så kan det gå.. Dilshad ska komma hit och vi ska ha myskväll med lite gott, blir kanske någon drink också och en film. Sen har jag perfekt utsikt över raketerna från min balkong här på sjunde våningen. Ser ut över fältet där alla skjuter så det är perfekt. Jag är inte så jätteledsen över att det blev såhär, ska inte klandra mig själv. Får festa en annan dag. Har mer dåligt samvete för min älskling, att han inte ska festa.

Men jag ska se till att vi festar snart istället med samma folk som från idag. Jaja, jag hoppas att vi får ett fint nyår även om vi är ensamma.

Men det som betyder något för mig är att Dilshad finns vid min sida på nyår, sen kvittar resten.

GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni alla har en riktig rolig kväll och akta er för raketerna!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0