Lucka nr 5!

Hej alla glada!!

Tänkte göra en rolig sak, en observation. Så här kommer min obervation just nu:

Här sitter jag vid mitt köksbord i trä. Julduken med dess dekorationer har flyttats bort så att inte kaffet ska spillas på den. Kanelkaffe är det, som jag har i min lilla kopp med rosa och guldiga färger. Jag har mjukisbyxor på mig, det känns skönt mot benen. Mobilen ligger bredvid koppen, tyst. Jag sitter precis bredvid mitt fönster och där ute är det molnigt, men ändå väldigt ljust. Jag tar en slurp av kaffet och känner den starka kanelsmaken. Den enda lampan som lyser är den över vasken. Klockan på väggen ovanför dörren till köket tickar högt. Den visar tre minuter över halv två. Jag tänker att jag måste ta in tvätten snart till torkrummet. Kaffekokarens timer slogs av i ett högt klick-ljud. I hallen ser jag Fia ligga på den gröna handduken inne i kartong-huset och vila. Jag ser att det ser ganska stökigt ut på min hatthylla, kan bero på halsduken som hänger på tork där. Den har hängt där i två dagar så den är nog torr nu! Jag kliar mig lite i nacken. Tar en liten klunk kaffe till. Mina fingrar är så torra att de nästan spruckit på vissa små ställen. Jag ska smörja in de i olivolja sen hade jag tänkt och måla naglarna också, ska ju på fest ikväll :)

Det är Dilshads kompis som fyller år, trevligt att träffa Arlövsfolk. Im very exited. Måste prova vad jag ska ha på mig. Tar bilder också på outfiten sen :D

Ja, nu har ni sett lite av min lördag, ciiaaooo!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad mysigt de lät gumman. Hoppas du får en rolig kväll ikväll! :D pussss

2009-12-05 @ 14:02:43
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0