Lille julafton

Hej tomtegubbar slå i glasen ;)

Myskväll igår
Igårkväll hade jag gjort riktigt romantiskt hemma för Dilshad skulle komma. hade dukat med vit duk och vinglas och tända ljus i vardagsrummet, satt på en tänd brasa- video i min DVD. Skitcool, vet ej om ni sett sån? Tv:n ser ut som en öppen spis. Och sen romantisk musik. Ostbricka som vi älskar. Tyvärr blev kvällen avbruten i en big fight, helt galen för ingenting. Men seen kom han igen efter några minuter och vi insåg hur löjliga vi var haha. Skitkonstigt vilka pyttegrejjer man kan fighta för. Så vi kollade på film och han somnade i min famn, sov där en timme och mer, medan jag kollade på Scrubs och Animal planet!!

Early gift
Så död som han var så sov han hos mig och imorse öppnade jag hans julklapp som bestod av en jävla massa choklad. Jag som ska börja träna för att sluta vara så onyttig. Där var nog tre chokladkartonger, en after eight och en noblesse och sen en chokladkaka. Haha han hade till och med rimmat, väldigt sött :D

Home with the family
Efter en lång frukost så kom så småningom min mor och knackade på. Vi letade lite efter vinterstövlar till mig för båda mina läcker in, som ni hörde. Jag vill inte bli sjuk och vintern (slasket) är långt. Hittade ett par på Skopunkten som jag hoppas blir bra. De var helt ulliga innuti - great! Nu är jag hemma hos familjen och jag&mamma har gjort julgodis (ja jag ska befetta mig riktigt) och vi har klätt granen. De är sena här hemma, de ville vänta så jag kunde vara med. Och den blev superfin :D Mamma fick hindra mig från att hänga i allt fult vi har i lådan. Röda kulor med tomteansikten på och några roliga tomtar. Men förr var det värre, då hade vi massa fult konst som jag och Henrik hade gjort när vi var små.

Såå nu ska jag säga adios till er. Sleep tight so you dont hear santa

Kommentarer
Postat av: din drömmare <3

haha ja men vafan, alla behöver vi liiite choklad i sig =) desutom är choklar bra för en...mörk choklad då.....vilket du inte fick utav mig ...hmmmm



ja man inser vilka skitgrejer man gett mossan o fassan när man va liten =D haha skitkul !



arivaderchi <3

2009-12-25 @ 16:37:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0