Julklappsshopping

Igår var det en mysig dag med min pojkvän :D Han kom hit tidigt på morgonen och efter vi sovit en stund så åt vi frukost. Sen var det dags för julgodis :D Vi gjorde tryffel i två format. Den ena blev inte så god tyckte jag...  Fin men god. Tyvärr. Smakade för mycket sprit. Hade tänkt ge några till Madde som fyller år imorgon. Ja inte de äckliga, men de andra! Köpte en fin skål på Indiska som jag har lagt dem i.  Sen åkte vi in till stan och letade efter julklappar. Gick inte bra, men för det mesta av tiden så var det trevligt att vara med älskling iaf.


Igårkväll sen så var jag ensam hemma, lagade god mat, slog in julklappar och hade filmkväll med The proposal. Mycket bra film, älskar Sandra Bullock. Drack även en drink :p Kunde inte låta bli. Somnade redan elva och sov ändå till halv elva idag. Shit, varför är jag så trött?

Nu ska jag städa här hemma, sen blir det grillning i snön med Dilshad. Haha, hoppas det inte blir alltför kallt. Ikväll ska vi sjunga singstar och dricka drinkar!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0