Julklappar

Jag älskar att köpa julklappar!! Jag vill verkligen köpa perfekta julklappar och helst inte utgå från en önskelista. Mycket mer kärlek att komma på något alldeles själv, tycker jag! (no offence). Jag menar, okej att få tips från en önskelista men ändå använda sin personliga kännedom om personen för att krydda till det om ni förstår vad jag menar. Säg att jag önskar mig ett kakfat, och mormor köper ett som ser gammaldags ut med lite blommor o sånt, för hon vet att jag gillar det, deeet är kärlek :D Men ibland är det svårt. Min brorsa till exempel vet jag inte vad jag ska köpa för något till. Han skrev ett mail till mig och länkade till en sak han ville ha, och på ett sätt är jag frestad att köpa den och samtidigt så vill jag komma på nåt bra själv.

Men jag köpte nyss en fin fin julklapp till en hemlig person. Åhh den är sååå grym :D Älskar när sånt händer. Klurar på Linn med, hon fyller både år och firar jul :D Men det gör inget för jag kommer alltid på tusentals saker jag kan köpa till henne :p Mamma är rätt svårt.. Men åhh vad kul det ska bli att shoppa allt! :D

Som tur är har jag en hel del pengar sparade, annars hade mina vänner o familj fått pärlplattor och teckningar i julklapp.

Mamma och Jennie när vi spelade julklappsspelet förra julen. Kalas!!




Förra året gjorde jag finfina klappar och rim :D Ska göra lika fina detta året hihi. Ser ni pepparkaksburken?? Där i gömde sig ett par fina underkläder till Linn :D

Kommentarer
Postat av: Mia

ooh vi kör också alltid de spelet :D

skiiiiit kul! hihih Brukar Dille va med på er julafton? :) Puuusss sötnos

2009-12-03 @ 13:20:01
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0